6В01706 — Шетел тілдері (IP)
-
Білім беру
-
-
Дисциплины ЕНТ
-
Академическая мобильность
-
ECTS
-
Пороговый балл
-
Minor
-
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ СИПАТТАМАСЫ
Білім беру бағдарламасының түрі
Инновациялық бағдарлама
Білім беру бағдарламасының атауы
6В01706 – Шетел тілдері
Білім беру саласы
6B01 Педагогикалық ғылымдар
Даярлау бағыты
6В017 - Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдер даярлау
Білім беру бағдарламасының тобы
6В018 - Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Білім беру бағдарламасын әзірлеу бойынша топ:
Жетекші университет:
«А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті» КЕАҚ;
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (өзгертулер енгізілген)
Қатысушы университеттер:
А.Қ. Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты;
С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті;
Павлодар педагогикалық университеті;
Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті;
Дулати атындағы Тараз университеті
Бағдарламаның негіздемесі
Дүниежүзілік банк қолдауындағы білім беруді жаңғырту жобасы шеңберінде ЖОО-дары халықаралық ынтымақтастықта білім алушылардың құзыреттерін тұтас дамытуды қамтамасыз ететін құзыреттілікке бағдарланған білім беру қағидаттарына сәйкес педагогикалық білім берудің (30) білім беру бағдарламасын қайта қарады. Сонымен қатар, студентке бағдарланған тәсіл болашақ мұғалімдерді оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен әл-ауқатын ескере отырып, олардың сынып жұмысына қолдана алатын іс-жүзілік мысалдар, эксперименттер мен тәжірибелер беру арқылы болашақ педагогтерді мұғалімдік кәсіпке жақсы дайындайды.
Жаңартылған бастауыш және орта білім беру талаптарына сай болу үшін педагогтердің кәсіби құзыреттері қайта бағаланып, толықтырылуы тиіс. Орта білім берудегі жаңа тәсілдер педагогикалық білім мен түлектердің бейінінде көрініс табуы тиіс. Сонымен қатар, отыз (30) жаңартылған немесе жаңа білім беру бағдарламалары болашақ мұғалімдердің әртүрлі жалпы құзыреттіліктерін - мұғалім кәсібіндегі ең маңыздыларын тиімдірек жетілдіру үшін әзірленді. Қазақстандық білім беру жүйесі дамытуға ұмтылатын инклюзивтілік және пәнаралық сияқты кейбір маңызды педагогикалық қағидаттар назарға алынды. Сонымен қатар, бұл білім беру бағдарламалары болашақ мұғалімдердің зерттеу дағдыларын дамытуға баса назар аударады, осылайша олар қоғамдастық пен бүкіл білім беру секторын дамыту үшін өз мектептерінің тәжірибелері мен практикалық әрекеттерін үнемі талдап, бағалайтын педагог-практиктерге айналады.
Білім беру бағдарламасының негізгі қағидалары
Құзыреттілікке негізделген педагогикалық білім беру:
Мұғалімнің құзыреттілігі педагогика саласындағы және оның пәндік саласындағы құзыреттілікті әртүрлі қызмет жағдайларында оқытудың теориялық және практикалық құзыреттілігімен біріктіреді. Мұғалім өзінің пәндік саласына қажетті білім мен дағдыларға ие, сондықтан сол пәнді оқитын жастар мен ересектерді оқытуға және бағыттауға қабілетті.
Мұғалімнің құзыреті жоспарлауға, басшылыққа, оқытуға және бағалауға бағытталған. Сондықтан мұғалім оқыту және құзыреттілікті дамыту бойынша жеткілікті теориялық білімге ие болуы керек. Сонымен қатар, қазіргі жұмыс өмірінде ынтымақтастық пен байланыс орнатуға, дағдыларды дамытуға, сондай-ақ өзінің де, қоршаған ортаның да әл-ауқатын қолдауға және қолдауға ерекше назар аударылады.
Мұғалімнің құзыретіне еңбек нарығындағы, білім беру құрылымындағы және жалпы қоғамдағы өзгерістер әсер етеді және осы элементтердің барлығы мұғалім жұмысының динамикалық сипатын көрсетеді. Әр түрлі еңбек жағдайларындағы тұрақты өзгерістермен сипатталатын жұмыс мұғалімнің өз іс-әрекетін бағалау және түзету қабілетіне баса назар аударады. Өзін-өзі бағалау дағдылары кәсіби сәйкестікті дамытудың маңызды бөлігі болып табылады. Мұғалім үнемі құндылықтарға негізделген шешімдер қабылдайды, яғни кәсіби этика мәселелерін қарастыру қажетті кәсіби дағдылардың бірі болып табылады. Өзгерістер сараптамалық білімді, оқу қабілетін, сондай-ақ қоғамдағы жұмыс әдістерін реформалау және жаңарту қабілетін дамытуды талап етеді.
Құзыреттілікке негізделген педагогикалық білім берудің білім беру бағдарламасы
Құзыреттілікке негізделген педагогикалық білім берудің білім беру бағдарламасы үш бөлімнен тұрады: 1) Педагогикалық компонент, 2) пәндік компонент, 3) Міндетті компонент. Бұл компоненттердің әрқайсысы модульдер мен сәйкес курстарды қамтиды. Курстарды оқыту нәтижелері оқытушылық жұмыста қажетті құзыреттерді сипаттайды және ҰБК жүйесінің (ұлттық біліктілік шеңбері) алтыншы деңгейіне жатады.
Білім беру бағдарламасы келесі негізгі принциптерге негізделген:
- Құзыреттілік тәсіл
- Сындарлы келісу
- Белсенді оқытуға ықпал ететін студенттерге бағдарланған тәсіл мен әдістемелер
- Зерттеуге негізделген оқыту
- Пәнаралық оқыту
- Инклюзия
- Педагогтердің кәсіби дамуы және өзгерістерді басқару
Білім беру қызметін жүргізуге берілген лицензия №, күні, айы, жылы
Білім беру бағдарламасы 6В018 - Шет тілі мұғалімдерін даярлау бағыты бойынша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитетімен «04» тамыз 2020 ж. берілген № KZ75LAA00018542 лицензия негізінде іске асырылады.
ҰБТ пәндері
1 пән - Ағылшын тілі
2 пән - Дүниежүзі тарихы
ҰБШ бойынша деңгейі
Бакалавриат, деңгей 6
Берілетін дәреже
6В01706 - Шетел тілдері білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
Жалпы академиялық кредит саны
240
Оқу мерзімі
4 жыл
-