6В01403 — Дене шынықтыру және спорт
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бен және қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
Траекториялар
-
6В01403 Дене шынықтыру және спорт
Жұмыс берушілердің талаптары мен қоғамның әлеуметтік сұранысын ескере отырып, кәсіби білімін, практикалық дағдыларын жүзеге асыруда бәсекеге қабілетті және табысты болуға мүмкіндік беретін өзгеретін білім беру талаптарына бейім дене шынықтыру мамандарын даярлау.
- «№106 мектеп-гимназия» КММ Алматы қ.;
- «№83 мектеп-гимназия» КММ Алматы қ.;
- Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ Ұлттық Өнер Академиясының колледжі;
- Каркен Ахметов атындағы республикалық спорт мектеп - олимпиадалық резерв интернаты;
- М.Тынышпаев атындағы ҚазТКА колледжі;
- Коррекциялық педагогиканың ұлттық ғылыми-практикалық орталығы;
- «Апельсин жағалауы» жеке оңалту орталығы.
-
95%
- дене шынықтыру мұғалімі;
- емдік дене шынықтыру және массаж бойынша әдіскер;
- бейімделген дене шынықтыру маманы;
- дене шынықтыру оқытушысы және фитнесс бойынша әдіскер;
- спорт түрлері бойынша спорттық жаттықтырушы
«Аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігі» КЕМ (АРТА) 24.05.2019-23.05.2024; куәлік АВ 2483
- АРТА - 2 орын 2020 ж.;
- АРТА - 2 орын 2021 ж.;
- Атамекен, 23 орын, 2021 ж.
«6В01403 Дене шынықтыру және спорт» білім беру бағдарламасы бойынша түлектер келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады:
- педагогикалық (негізгі қызмет түрі);
- оқу-тәрбие;
- спорт;
- дене шынықтыру-сауықтыру (шұғылданушылардың тұлғасын, дене шынықтыру және спорт құралдарымен оқыту, тәрбиелеу және дамыту нәтижелерін зерделеу);
- әлеуметтік-сауықтыру (білім беру мекемелеріндегі туристік, мәдени-ойын-сауық және ғылыми-танымдық іс-шараларды рекреациялық қызмет ұйымдастыру);
- емдеу-сауықтыру (дене жаттығулары арқылы денсаулықты, функционалдық жай-күйін және еңбекке қабілеттілігін қалпына келтіру)
- эксперименттік-зерттеу);
- ұйымдастыру-басқару;
- ақпараттық-коммуникациялық;
-ұйымдастыру-технологиялық (оқыту процесін ұйымдастыру, педагогикалық технологиялар мен оқытудың техникалық құралдарын әзірлеу және оқу процесіне енгізу)
А) «Дене шынықтыру мұғалімі» траекториясы дене шынықтыру және спорт жаңа формациядағы педагогқа (білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында) қажетті, ғылыми-педагогикалық міндеттерді және білім беру мекемелерінің оқушыларын оқыту және тәрбиелеу процесінде денсаулықты сақтау және нығайту проблемаларын шешуге қабілетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
В) «Емдік және бейімдік дене шынықтыру маманы» траекториясы емдік, бейімді дене шынықтыру және бейімді спорт саласында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу үшін оңалту іс-әрекетінің инновациялық педагогикалық технологияларын меңгертуге бағытталған.