7М01102 — Педагогикалық өлшемдер
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері (практикалық базалары)
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бен және қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
-
7M011 Педагогикалық өлшемдер
Білім беру сапасын бағалау жүйесінің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін меңгерген бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау; Қазақстанның білім беру жүйесінде жұмыс істейтін БСБ ішкі жүйелерін зерделеу; функционалдық сауаттылық пен әмбебап құзыреттіліктің қалыптасу деңгейін бағалау үшін тапсырмаларды әзірлеу; Қазақстанның орта мектептерінде ішкі бағалау жүйелерін зерделеу.
№ 2 Алматы мемлекеттік гуманитарлық-педагогикалық колледжі,
№ 59 Мектеп – гимназия
№ 123 Хожа Ахмет Яссауи атындағы мектеп-гимназиясы
"Ө.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті" АҚ, Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
Жұмыспен қамту - 100 %
ACQUIN – 24.09.2019-30.09.2020
Білім беру бағдарламының рейтингі:
- АРТА – 1 орын, 2018 жыл;
- БСҚА –2 орын, 2019 жыл;
- «Атамекен» – 9 орын, 2019 жыл.
Жұмысқа орналасу мүмкіндіктері: аталған ББ түлегі қандай позицияға және қайда жұмысқа орналаса алады.
Жоғары оқу орындарында, колледждер мен мектептерде ғылыми-педагогикалық қызметке кәсіби түрде дайын болады.
- білім беру сапасын ішкі және сыртқы бағалау бойынша іс-шараларды ұйымдастырушылар, тестілеу процесін ұйымдастырушылар;
- ЖОО-да, колледждерде және мектептерде оқыту нәтижелерін бағалау үшін тапсырмалар базасын қалыптастыруды ұйымдастырушыларды;
- бағалау рәсімдерін жүргізу үшін тесттік және басқа да нысандардағы тапсырмаларды әзірлеушілерді;
- тестологтар (тапсырмаларды әзірлеу, сараптама жүргізу, оқыту нәтижелерін бағалау құралдарын валидациялау) ретінде жұмыс істей алады