- Басты бет
- Білім беру
- Білім беру бағдарламалары
- Бакалавриат
- Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері (практикалық базалары)
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бен және қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor)
-
6В06101-Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
Білім беру және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында аналитикалық жүйелерді жобалау және әзірлеуге қабілетті мамандарды даярлау
- Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің тестілеу орталығы
- «QSTEM» компаниясы
- «ROQED» компаниясы
- «Bilim Media Group» компания
- Жұбанов атындағы Ақтобе мемлекеттік өңірлік университеті
- М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
- Қорқыт ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті
- Миссисипи алқабы мемлекеттік университеті (АҚШ)
- Лондонның Батыс халықаралық колледжі (Ұлыбритания)
95%
Түлектер ақпараттық технологиялар орталықтарында, ғылыми-зерттеу институттарында, компьютерлік тестілеу орталықтарында, білім беру мекемелерінде, әртүрлі жеке ұйымдардарда қызмет атқарады
«Аккредитеттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігі», №АВ2445, аккредиттеудің әрекет ету мерзімі 24.05.2019-23.05.2024.
- «Атамекен» – 4/ 21 ОП, 2020.
- ғылыми-зерттеу;
- ғылыми-техникалық;
- ғылыми-өндірістік;
- ұйымдастырушылық-басқармашылық;
- эксперименттік-аналитикалық;
- ақпараттық-коммуникациялық
«Балалар робототехникасын жобалаушы» қосымша білім беру бағдарламасы (MINOR) балалар жасындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, программаланатын роботтар негізінде кең тұтынылатын әртүрлі механикаландырылған тауарларды, ойындарды, гаджеттерді әзірлеумен айналысатын маман.
Бағдарламаның мақсаты - робототехникалық жүйелердің негізгі механикалық, электрондық және компьютерлік құраушыларын пайдалана отырып, балаларға арналған программаланатын роботтар, ойындарды құрастыру