Ғылыми-зерттеу жұмысы байқауының І кезеңінің қорытындысы
-
02 наурыз, 2023
КеАҚ «Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті» Басқарма Төрағасы – Ректордың 2023 жылғы 16 ақпандағы Республикалық студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысының байқауын өткізу туралы № 22 бұйрығы негізінде барлық білім беру бағдарламасы бойынша студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы байқауының І кезеңі өткізілді.
Республикалық студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысының байқауына Жаратылыстану институты бойынша 17 жұмыс, Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты бойынша 22 жұмыс, Қазақ тілі және әлем тілдері институты бойынша 9 жұмыс, Педагогика және психология институты бойынша 25 жұмыс, Физика, математика және цифрлық технологиялар институты бойынша 18 жұмыс ІІ кезеңге өткізілді.
№
БББ атауы
Жұмыс саны
6В05301 – Химия
4
7М01504 – Химия
3
7М05302 – Химия
1
6В01509 – Биология
2
6В01508 – Химия-биология
1
7М01505 – Биология
2
6В01510 – География
1
6В01511 – География-тарих
1
6В11101 – Туризм
2
6В01514 – «Информатика және робототехника»
4
6В01506 – «Информатика»
4
6В06101 – «Информатика»
1
6B06102 – «Ақпараттық жүйелер»
2
6В01501 – «Математика»
2
6В01504 – «Физика»
3
6В05302 – «Физика»
2
6В01601 – «Тарих»
1
6В01602 – «Тарих-дінтану»
2
6В02201 – «Тарих»
1
6В011401 –«Әлеуметтік жұмыс»
1
6В03101 – «Әлеуметтану»
2
6В01402 – «Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау»
2
6В01406 – «Кәсіптік оқыту»
2
7М01401 – «Музыкалық білім»
3
6В01401 – «Музыкалық білім»
4
6В02102 – «Хореография»
5
6В11102 – «Мәдени-тынығу жұмысы»
1
6В01201 – «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»
3
6В01301 – «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі»
2
6В01901 – «Арнайы педагогика»
4
7М01901 – «Арнайы педагогика»
3
6В01901 – «Дефектология»
6
6В03102 – «Психология»
4
7М03102 – «Психология»
1
6В01403 – «Дене шынықтыру және спорт»
5
6В01705 – «Шетел тілі: екі шетел тілі»
2
7М01704 – «Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті»
2
6В01704 – «Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті»
2
6В01101 – «Қазақ тілі мен әдебиеті»
4
Бөлісу: